Täällä minä taas pohdin sitä, että miksi minua on "siunattu" niin vilkkaalla aivotoiminnalla ja syvällisyydellä, kun en voi mennä nukkumaan. Useimmat (lue viisaat) ihmiset menevät nukkumaan ihmisten aikaan, mutta minä en osaa.

Olen miettinyt paljon itseäni. Olen nähnyt kummallisia unia, joissa on takana aitoja pelkotiloja ja tuntemuksia. Toisaalta ne ovat vain unia, mutta piilotajuntani yrittää ehkä hahmottaa jotain suurempaa. Olen kuunnellut kaksi päivää lähes tauotta yhtä ja ainutta kappaletta (huikeat 70 kertaa se on soinut iTunesissa, mutta lisäksi myös soittimessani). Kappale on kuin minä; jäänne, joka ei haikailee menneeseen. En voi ymmärtää, miksen voi vain olla ja jatkaa eteenpäin... Ei, yhtä roikkumista tämä elämä niin kuin Saision isä toteaa "Elämänmeno" -näytelmässä. Otapa nyt tolkkua mistään tai kestään.

Huomenna pitäisi opiskella svenkaa.. blääh.. Mitähän siitäkin taas tulee... Jag tycker inte om det. Jag kan inte säga saker som jag vill... Ei halua eikä jaksa... Pitäisi ehkä mennä paapimaan, mutten halua enkä jaksa sitäkään. Olen kummallinen, totisesti.

Got no reason for coming to me and the rain running down.
There's no reason.
And the same voice coming to me like it's all slowin down.
And believe me -

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after. '74-'75.

It's not easy, nothing to say 'cause it's already said.
It's never easy.
When I look on in your eyes then I find that I'll do fine.
When I look on in your eyes then I'll do better.

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after. '74-'75.
Giving me more and I'll defy
'Cause you're really only after '74-'75.

Got no reason for coming to me and the rain running down.
There's no reason.
When I look on in your eyes then I find that I'll do fine.
When I look on in your eyes then I'll do better.

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after. '74-'75.
Giving me more and I'll defy
'Cause you're really only after '74-'75.

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after. '74-'75.
Giving me more and I'll defy
'Cause you're really only after '74-'75.

-'74-'75/ The Connels