Tulihan se kunnon tauti sieltä. Tai itseasiassa, tuli useampi vaiva kerrallaan. Minulla on melkein angiina ja silmätulehdus. Olin eilen todella huonossa kunnossa. Sain sairaslomaa pari päivää, joten en mennyt eilen töihin, enkä mene tänäänkään. Onneksi minulla on mukavia työkavereita, jotka ovat valmiita auttamaan hädän hetkellä; olin eilen niin kipeä, ettei minusta olisi ollut töihin menemään. Olisi ollut kiva levittää bakteereja ja näyttää punasilmäiseltä hirviöltä (sävysävyyn hiuksieni kanssa) asiakaspalvelutyössä. Täytyy napata nappeja naamaan, että se tulisi taas kuntoon. Iskä tuossa vitsaili, että tulee nyt viikon nenänvalkaisukausi. Niin, niinhän siinä taitaa käydä. En ole tupakoinutkaan pariin päivään. Nähtäväksi jää, onko minulla tarpeeksi tahdonvoimaa lopettaa kokonaan...

Silmä alkaa jo näyttää pikkuisen paremmalta. Olisi se ihmekin, sillä olen tunkenut silmääni monta pisaraa tippoja ja vielä voidettakin tungin siihen yöksi. Kurkku on edelleen kipeä, mutta kyllä sen kanssa elää pystyy. Koitan vain lepäillä ja tuijottaa telkkaria. Tosin minun pitäisi tehdä HOPS2 tehtävät tutoropettajalle viimeistään huomisen aikana... Hommat alkavat vain lisääntyä, kun kevät lähestyy. Ahdistaa vähän.. Milloinpa minua ei ahdistaisi.

Toivottavasti tämä flunssa menisi näillä lääkkeillä matkoihinsa, ettei tarvitsisi taas vähän aikaan syödä lääkkeitä. Lykkäsin kylläkin tätä lääkärissäkäyntiä melkoisen pitkään. Kannatti odottaa taas kunnon köhää niin tuli varmasti lääkkeet.

Koitan nyt parantua Sophia Coppolan "Marie Antoinette" -elokuvan voimin. Hyvää loppupääsiäistä! :D