Olen törmännyt hieman samankaltaiseen ongelmaan kuin Hannamaaria aikoinaan (Onnittelut nimen vaihtamisesta tai linkittämisestä :P). Minullakin on sangen kummallinen naapuri.

Se, että minulla on outo naapuri, ei tarkoita sitä, että olisin ainoa ihminen maanpäällä tällaisen hullunkurisuuden kanssa. Tuon tuostakin saa kuulla juttuja ihmisten eksentrisistä kanssa-asukkaista.

Ensinnäkin, tunnun jatkuvasti törmäämään kyseiseen mieheen, minne ikinä menekin. Näen hänet lenkittämässä koiraa, näen hänet viedessäni rahaa turvasäilöön myöhään illalla... Baarissa äijä tulee tanssimaan meidän kanssamme luoden himokkaita silmäyksiä suuntaamme aivan kuin herra yrittäisi iskeä meitä... Yäk! Miehellä on avovaimo ja pieni lapsi... Silti ukko on kova bilehile. Varmaan tietysti ihan normaalia, eikä se minulle kuulu, mutta en halua hänen lähentelevän minua yökerhossa... Joku raja naapuruudellakin on! Taas näin miehen neigborin pyöräilevän ohitseni tullessani kotiinpäin töistä.. Olikohan miekkonen lähdössä jälleen ryypylle...

Sen viimekertaisen baariepisodin jälkeen minun on vaikeaa katsoa naapuria silmiin tirskumatta ajatellessani hänen olemustaan ja elehdintäänsä baarissa.. :P Vitsailemme sisareni kanssa asiasta. Minun oli heti pakko soittaa hänelle, ettet ikinä arvaa kuka juuri fillaroi minua vastaan. Hänelläkin on fillari, jossa on neohtava lamppu... Tunnun usein näkevän hänet pyöränsä kanssa... Hän taitaa olla nuorempi painos VPP-Papasta*.... Toivottavasti ei sentään!

Saattaahan mies olla ihan mukava tyyppi, mutta hassua, että tunnun törmäävän häneen joka kulmassa... Eihän tämä tosin kovin iso kaupunki ole, ja maailmahan on tunnetusti pieni. En vain katso kovin hyvällä hänen ältsyjä katseitaan... Onneksi muutan pian pois... Talo, johon muutan kuhisee kuitenkin pappoja. Eipä mene varmaan aikaakaan, kun saan jo jonkun Ernestin asunnosta 10 ihailijakseni.... (Asuntoni numero on 11)

 

*VPP-Pappa is registered trademark of Hannamaaria :D