Nyt se on virallista! Nimittäin se yksi asia, josta olin eilen niin kamalan innoissani. Sain ylennyksen! Minä olen nyt vastuumyyjä. Pieni palkankorotuskin on tiedossa! Pomo soitti pääkallopaikalle, ja ilmoitti että minut pitäisi "aateloida"* vastuumyyjäksi. On ihana tunne tuntea olonsa arvostetuksi. Kuulemma ansaitsen ylennyksen, ja itsekeskeisyydeltä kuulostavasta puheesta viis, se on totta. Aion jatkossakin jatkaa työntekoa samalla energisellä innolla! Tämä on asia, joka ei ole mikään pikkujuttu, enkä todellakaan aio alkaa ylimieliseksi! :D Ylennys aiheuttaa minussa kehityksen ja tunnustuksen, eikä taannuttavasti niin kuin joissakin tapauksissa.

Olen edelleenkin hyvin onnellinen! En saata vieläkkän oikein uskoa tapahtunutta. Palkitsin itseni, Rocky Horror ja Jack Skellingtonin julisteiden lisäksi, kolmella DVD:llä; "Dyyni"-, "Big Lebowski"- ja "Yhdeksäs portti"-elokuvat yhteishintaan 10 euroa! :P Puoli-ilmaiseksi siis.

Nyt aion rentoutua, ja katsoa kauan odottamani "Little Children"-leffan, joka ilmestyi tänään vuokraamonhyllyille. Mukavaa loppuiltaa jokaiselle! 

*Olen nimeomaan Sir enkä Lady, sillä rimmaus ei kuulosta erikoisen ylevältä (Leidi Heidi)