Olen rakastunut... Poets of the Fallin kappaleeseen "Roses"!

Varasin kyseisen bändin "Carnival of Rust"-levyn kirjastosta, sillä minulla ei ole hirveästi varaa ostella uusia levyjä. Eilen sitten noudin levyn, ja rakastuin heti palavasti "Roses"-kipaleeseen. Se oli niin ihana, että kyyneleet valuivat silmistäni... :P Harvoin yksikään biisi (varsinkaan uudemmat) menee tajuntaan tai ihon alle, mutta tämä kappale oli rakkautta "ensi korvauksella", Radio Novan Vehviläisen Kimmoa lainatakseni :D (Näin hän sanoi minulle suorassa radiolähetyksessä!).

"Carnival of Rust" vaikuttaa muutenkin oikein lupaavalta, mutta se ei ole kokonaisuudessaan vielä avautunut minulle, sillä sainhan levyn vasta eilen. Harva suomalainen bändi kuulostaa näin ei-suomalaiselta, ja se on kerrassaan fantastinen fakta! "Carnival of Rust" asettaa suuret toiveet seuraavaa julkaisua ajatellen; ensimmästä levyäkin olen himpun verran kuunnellut, ja myös se on oikein hyvä.

"Roses" on aivan rakastettavan ihana! Onpa outoa, että ihminen voi hullaantua yhteen biisiin näin kovin.. :D Viimeksi ihastuin näin palavasti Green Dayn "Boulevard of Broken Dreams"- ballaadiin. Yleensä hullaannun paremminkin vanhemmista kappaleista, kuten Lynyrd Skynyrdin "Simple Maniin", ja Queenin kappaleisiin minulla on pysyvä rakkaussuhde ;P 

Taidanpa tästä lähteä kuuntelemaan Poetsien levyä.... See you! ;DDD