Bileet! Bileet! Bileet! Meillä on lauantaina bileet! :D Meillä on monta aihetta juhlia: ensinnäkin kaverin tuparit, minun ja erään toisen koulukaverin synttäribileet, erään esityksen hautajaiset ja vielä St.Patrick's Day. Teemana on luonnollisesti Irlanti ja musiikkipuolesta vastaa tietenkin Flogging Molly. Voi niitä raukkoja, jotka aikovat äänestämään sunnuntaina. Itse kävin tiputtamassa oman äänestyslipukkeeni vaaliuurnilla jo eilen.

Tämä viikko on varattu valinnaisille, ja itse olen tutustumassa musiikkiteatterin maailmaan. Esitys vaikutti kuulemalta lastenteatterilta, mutta todellisuudessa pinnan alla kytee melodraamaa ja rajua rakkautta. Laulu menee melkoisen korkealle, ja omassa pienenpienessä soolo-osuudessani minun pitäisi laulaa samalla korkealta ja kuiskaamalla... Katsotaan, että miten se alkaa sujua. Olen vain liian ankara itselleni kaikessa tekemisessäni. Perjantaina esitämme 15 minuutin demon kaikille halukkaille taiteen yksikön opiskelijoille.

Löysin tänään aarteita erään videovuokraamon jäämistöstä. Olen yrittänyt metsästää kyseisten elokuvien DVD-versioita kissojen ja koirien kanssa, mutta tuloksetta. Leffat ovat tallennettuna iki-ihanille VHS-kaseteille. Minulla onneksi sattuu olemaan hallussani nauhuri. Onhan se pala historiaa. Toisaalta ei ole mitään väliä, millä formaatilla leffoja katselen, mutta kyseenalaista on vain se, että miten useita kertoja vuokratut, 80-luvulta peräisin olevat videokasetit näkyvät. Kunhan nyt edes kerran voisi ne katsoa. Jos ne osoittautuvat kullanarvoisiksi, voin yrittää hankkia elokuvat DVD:nä, mikäli satun ne jostain löytämään. Olin sitäpaisti yrittänyt etsiä toista elokuvista viime viikolla CDON.comista. Olen ylpeä löydöksistäni :)

Alan kohta katsoa Scanner Darkly-nimistä leffaa, jonka tarina on peräisin scifi-kirjallisuuden legendan Philip K.Dickin kynästä. Elokuva on puettu graafiseen ulkoasuun ja vaikuttaa erittäin lupaavalta. Toivotankin itselleni mukavaa elokuvailtaa ja hauskaa illanjatketta itsekullekin säädylle!

P.S Minulle tuotiin juuri ihana oranssi retrolamppu! Ei enää liian kirkkaita valoja!