Vähän jänskättää... Huomenna alkaa koulu! Minusta tulee taas koululainen kahden vuoden nysväämisen jälkeen :D Tai siis opiskelijantittelillähän minut sitten tunnetaan; koululaisesta tulee mieleen ala-astelaiset. Olen kuitenkin menossa jälleen ekaluokalle; mikä paradoksi.

Olen kummallisen levoton, mutta se voi johtua siitä, että unirytmini on ollut erityisen outo viimeaikoina. Eilen pistin nukkumaan vasta kello kuusi. Siitä voi tietysti syyttää Hänen läsnäoloaan, sillä saatamme keskustella tuntien ajan jos siltä tuntuu, ja juuri viime yö oli sellainen yö. Huomenna pitäisi herätä about kello kahdeksan reikä reikä, mikäli meinaan ehtiä kouluun kello kymmeneksi. Huomenna ei voi nukkua koko päivää niin kuin tänään. Vaatteet on kutakuinkin mietitty valmiiksi, mutta suihkun kautta käydessään on pakko varata enemmän aikaa kuivata kuontaloa. Minulla on niin pitkät hiukset, etteivät ne kuivu aivan sormia napsauttamalla.

Vaikka kuinka ajattelisin käydä nukkumaan jo yhdeltätoista, ei uni tule kuitenkaan silmään. Olen megalomaaninen yökukkuja, ja yleensä katselen leffoja tai luen kirjaa vielä aamun pikkutunneilla muiden vedellessä tyytyväisinä hirsiä. Luulenpa, että yritän mennä pitkäkseni heti, kun kotiin pääsen (olen juuri kotonakotona pyykillä, kun en itse vielä pesukonetta omista), ja lukea vaikka hetken John Irvingiä, jos vaikka nukkumatti saapuisi noutamaan minut höyhensaarille. Pelkään pahoin, ettei edes unihiekka auta unettomuuteeni. Luvassa rankkaa pyöriskelyä ja aivojumppaa sängynpohjalla.

Toivon, että huomenna olisi oikein kiva päivä. Uskon, että meille on loihdittu mukavaa tekemistä tutoreiden toimesta, ja minusta on ihanaa tavata uudet opiskelutoverit. Heidän joukossaan on mukana muutama niistäkin ihmisistä, joiden kanssa minulla oli ilo olla samassa pääsykoeryhmässä :D Ainoa huolenaiheeni on se, etten menisi kouluun kuin nukkuneen rukouksena... Ehkäpä iloinen luonteeni löytää uutta wirtaa huomenna kanssaopiskelijoistaan ja toivottavasti aurinkoisesta päivästä. Tänään sää oli nimittäin hyvin harmaata ja pilvistä :( Syksy on tulossa, mutta tervetuloa, oi ihana ruska ja kirjavat puut!

Pitäkää minulle peukkuja, että kaikki menee mainiosti!!! :P Luvassa lisää raporttia piakkoin... Huomenna on uuden aikakauden ensimmäinen päivä.