Olen minä sitten kummallinen otus.. Yhdeksäksi pitäisi mennä kouluun ja yhä vain kuppaan tietsikan ääressä kellon huidellessa yli puolta yötä :) Outo olen siinäkin mielessä, että istuin lähes neljä ja puoli tuntia koneella HOPS2-tehtäviä rustaten. No, sainpa ne ainakin ajoissa valmiiksi. Olen huomannut, että viimetipassakin voi raapaista hyvän esseen, jos jaksaa vain vähän vapaa-ajastaan panostaa.

Panostamisesta puheenollen kävin juuri tsekkaamassa opiskelijapalvelusivuilta, olisiko sinne mahdollisesti siunaantunut uusia suoritusmerkintöjä. Meinasin tukehtua kaakaokupilliseeni, kun näin informaatiolukutaidon numeron. Asteikolla 1-5 meikätyttö repäisi sen kirkkaimman eli vitosen! Aivan niin, luitte oikein. Ajattelin ensin, että olin erehtynyt luulemaan S aka suoritusmerkintää numeroksi viisi, mutta tarkistutin asian ILT:n sivuilta. Tottahan se femma oli. Olen sen vuoksi nyt niin kovin energinen, sillä tuli muikea olo oman onnistumisen vuoksi. Vaikka se oli vain informaatiolukutaidon numero, se piristi iltaani mukavasti. Kannatti tehdä työt huolellisesti ja ajallaan, vaikka tein nekin tehtävät tismalleen deadlinepäivään mennessä. Ei se mitään vaikka tekisi hommat viimeisellä sekunnilla, kunhan tekee homman hyvin. Hittolainen, että olen tyytyväinen itseeni. ILT:n tehtävien teonkin jälkeen tuli niin messevä olo, että miksi en tee aina tehtäviä ajoissa? No, askel kerrallaan. (Pyydän anteeksi kehuskelunmakuista ilakointiani)

Värjäsin tänään hiukset (taas punaisella tietenkin) ja niistä tuli oikein syötävän väriset. Vaihdoin välillä värimerkkiä, kun entinen alkoi käydä puuduttavan yksitoikkoiseksi. Tällä kertaa sävy on hieman kirkkaammanpunainen. Sävysävyyn silmien ja ihkujen uusien retkokumppareideni kanssa :P Huomenna olisi luvassa taiteen tutkimusta ja kulttuurin tuntemusta. Hmm.. Argh, kun kurkku on vielä kipeä :(((((

Nyt paapimaan! Tervetuloa Nukku-Matti kanssani treffeille Höyhensaarille (toivottavasti en näe yhtä bisarria unta kuin viime yönä ;p)